Lekcie

Skupinové lekcie

Level: začiatočník

Veková skupina: deti 0-6r, deti 7-14r

Vhodné pre: muži aj ženy


Veľkosť skupiny: Min: 2 Max: 10


Dni lekcií:

Pondelok Utorok Streda Štvrtok Piatok Sobota Nedeľa
08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 - -

Popis lekcie:

Joga pre deti   

Prečo by ju mali deti cvičiť?

Deti jednoduchou formou zapoja do cvičenia celé telo, zabavia sa pri tom, a na záver je ukľudňujúca relaxácia, kde si deti oddýchnu.

Ďalšie výhody Jogy pre deti:

Cvičenie je utvárané a vedené hravou formou, kde deti prenikajú do sveta zvierat cez veselé polohy ako sú mačka, pes, kobra, motýlik, ťava napodobňovaním ich charakteristických vlastností. Týmto sa u dieťata rozvíja schopnosť predstavivosti a pohybmi podporujú pevnosť tela a chrbtice

Deti sa počas cvičenia učia prirodzene dýchať, mnohé z pozícií uľavujú dýchacie problémy, v niektorých prípadoch vedia eliminovať či odstrániť problémy s astmou

Dostatočný pohyb v kobminácií s relaxačnými cvičeniami napomáha odbúrať nadmernú hyperaktivitu. Nesúťaživé prostredie zamerané na poukázanie ľudských hodnôt u človeka, akýmí sú napr. dobro, láskavé chovanie, hovorenie pravdy na hodinách ponúka možnosť deťom stať sa medzi sebou dobrými kamarátmi

U detí je joga vnímaná z fyzického hľ Dôvodov je viac. Lepšie postavenie tela, uvedomovanie si toho, načo mám ruky, nohy, ako hýbem očami, spájať vedomie s fyzickými aktivitami

Joga prináša deťom harmóniu, o ktorú sa celý život snažíme. Ide o vedome riadený pohyba zameranie pozornosti dovnútra. Jóga pracuje nielen s telom, ale aj s dychom a myslou zároveň. V nesúťaživom prostredí sa deti učia rešpektovať vlastnú jedinečnosť

Vhodné pre deti od 3 rokov, školákov, aj dorast

 

Skupina: Vek 3-6 rokov. 

Tento vek je ideálny pre samostatné cvičenie v skupine ostatných detí. Deti sú už schopné lepšie udržať pozornosť a uvedomovať si svoje telo a pocity. Jogové cvičenia im v tomto môžu veľmi pomôcť. Na hodinách sa venujeme nácviku správneho držania tela a hlbokému dýchaniu cez nos. Ak dieťa ešte potrebuje pri cvičení rodiča, radi si zacvičíme ajs ním :)  

 

Skupina:Vek 7-11 rokov. 

Deti mladšieho školského veku už zvládnu cvičiť aj dlhšie a náročnejšie jogové zostavy, ale cvičenie stále zostáva hlavne hrou. 

Dôležité

Veľa jej detí je hyperaktívnych. Sú to deti, ktoré sú neustále v pohybe a nedokážu sa zbaviť napätia. V takom prípade sú spomaľovanie a harmonizácia, ktoré joga zaručuje, na mieste

Ide o jogové dychové a relaxačné cvičenia

Jogové polohy sú pre deti veľmi prirodzené, vychádzajú z prírody, z pohybov zvierat, z každodenných vecí a činností.Joga je zároveň ideálna aj ako doplnok k iným dynamickým športom ako futbal, hokej, tenis, atletika, volejbal atď.

 

Pravidelné cvičenie deťom prináša:
 

Pevnejšie a zdravšie telo

Správne držanie tela

Lepšiu koordináciu a rovnováhu

Lepšie sústredenie a pevnú vôľu

Úctu k sebe a k ostatným

Lepšie vnímanie vlastného tela

Ľahšie zvládanie stresových situácií, umenie relaxovať

Rozvoj fantázie a predstavivosti

Základ pre celoživotnú pohodu a zdravie

Radosť, pozitívne naladenie a sebavedomie

Experimentovanie s vlastným telom

V nesúťaživom prostredí sa učíme byť sami sebou, tu a teraz



Level: začiatočník, mierne pokročilý

Veková skupina: teen 15-18r, dospelí 18+

Vhodné pre: muži aj ženy


Veľkosť skupiny: Min: 2 Max: 10


Dni lekcií:

Pondelok Utorok Streda Štvrtok Piatok Sobota Nedeľa
08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 -

Popis lekcie:

- 10 lekcií = 40€

- Power joga pre dospelých, vhodné aj pre začiatočníkov

 

Výhody Power jogy :

Cvičenie je zamerané na posilnenie celého tela, svaly sa naťahujú, zapájajú sa aj hlboké svaly, tukové bunky sa odbúravajú

Spojenie power jogy s jogou cez jednotlivé asány – cviky

Prirodzene sa formuje postava, spojené so strečingom, uvoľnením, meditáciou a koncentráciou na dýchanie

Strečing - úlohou strečingu je urýchlenie regeneračných pochodov vo svale (odplavenie nahromadených odpadov látkovej premeny), upokojenie CNS a srdcovo-cievnych systémov, kompenzovanie zaťaženia a pod. Strečing je metóda slúžiaca na zlepšenie pohyblivosti v jednotlivých kĺboch a k natiahnutiu najmä skrátených svalov

Výborný antistres, je určená pre každého – vhodné pre dospelých aj dorast

Stabilizačné pozície spevňujú držanie tela, zlepšenie rovnováhy a posilňujú svaly

Fyzická a psychická integrita, stúpa sebadôvera, koncentrácia a sústredenosť, súlad a prečistenie tela a mysle

1 vstup – 1hodina – s príjemnou relaxačnou hudbou

Odporúčaná intenzita cvičenia: minimálne 2x za týždeň, môže byť aj viac

 

V čom je Power joga výnimočná a oplatí sa ju vyskúšať?

Cvičenie s dostatočným priestorom na cvičenie a na podložke

Pod vedením trénera

S príjemnou hudbou

S hovoreným sprievodným slovom pri jednotlivých prevedeniach cvikov

Príjemné kľudné prostredie

Vhodné aj pre začiatočníkov

Podporuje detoxikáciu tela a „ prečistenie hlavy“

 

O čom by ste mali ako zákazníci vedieť?

-Spojením jogy a postupne power jogy sa precvičí celé telo, spevňuje sa držanie tela, zdravie a nastáva harmónia tela a duše

-Po cvičení nastáva pocit uvoľnenia

-Vhodné pri bolestiach chrbta, pri sedavom zamestnaní, pri stresovom zamestnaní

-je možné využiť spracovanie jedálnička na mieru na základe individuálnej konzultácie (s trénerkou)