Šport / Fitness / Chudnutie, Formovanie postavy, Osobný tréning, Výživové poradenstvo

Čomu sa venujem

- Kurz jogy pre dospelých a deti - Workout - Tabata - Strečing - Power joga - Baby joga

 

- Pohybové aktivity s klientmi

- Škola varenia

Biografia

Volám sa Monika a som osobný tréner 1.kvalifikačného stupňa pre kulturistiku a fitness. Pracujem ako poradca v oblasti výživy a zdravého životného štýlu. Dlhodobo sa venujem praxi a pracujem s klientmi.

 

Spolupracujem s gymom, kde robím skupinové cvičenia s dospelými. Vzdelávam klientov cez online skupinu na Facebooku, emailom aj ebookmi, zostavujem profesinálne jedálničky na mieru aj online.

 

Svojich klientov motivujem a podporujem v ceste za ich cieľom. Aktívne vediem vzdelávacie webináre v oblasti zdravého stravovania, školu zdravia a vytváram jedálničky na mieru.

Motto

rob veci čo najlepšie a daj do toho srdce... nikdy sa nevzdavaj!

Obtiažnosť výučby:

  začiatočník     mierne pokročilý     pokročilý     expert  

Veková skupina:

  deti 7-14r     teen 15-18r     dospelí 18+     35+     65+  

Roky aktívne v činnosti:   5 rokov

Koľko rokov vyučujem:   3 rokov

Vhodné pre:   muži aj ženy

Certifikáty, školy, osvedčenia, diplomy

  licencia osobný tréner pre kluturistiku a fitness, certifikát športová výživa, zdravo a fit

E-booky

Chcete variť chutne a zdravo?

 

Vychutnajte si sladké recepty, smoothies, veľkonočné recepty, prílohy i taliansku kuchyňu tak, aby vás zasýtili a zároveň prospievali vášmu zdraviu.

 

Ebooky si môžete stiahnuť TU.

Jedálničky

Nevieš ako ďalej so stravovaním?

Pravidelná strava je super ale čo jesť a kedy?

 

Nerozumieš kedy a koľko sacharidov, proteínov a koľko tukov môžeš?

Závisí to od viacerých faktorov. Vyber si jedálniček pre teba!

 

Od ryžovej diéty, cez jednoduchý jedálniček, jedálniček pre vegetariánov, vegánov či celiatikov, až po Smart drinky.

 

Všetko nájdete TU.

Skupinové lekcie

Level: začiatočník

Veková skupina: deti 0-6r, deti 7-14r

Vhodné pre: muži aj ženy


Veľkosť skupiny: Min: 2 Max: 10


Dni lekcií:

Pondelok Utorok Streda Štvrtok Piatok Sobota Nedeľa
08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 - -

Popis lekcie:

Joga pre deti   

Prečo by ju mali deti cvičiť?

Deti jednoduchou formou zapoja do cvičenia celé telo, zabavia sa pri tom, a na záver je ukľudňujúca relaxácia, kde si deti oddýchnu.

Ďalšie výhody Jogy pre deti:

Cvičenie je utvárané a vedené hravou formou, kde deti prenikajú do sveta zvierat cez veselé polohy ako sú mačka, pes, kobra, motýlik, ťava napodobňovaním ich charakteristických vlastností. Týmto sa u dieťata rozvíja schopnosť predstavivosti a pohybmi podporujú pevnosť tela a chrbtice

Deti sa počas cvičenia učia prirodzene dýchať, mnohé z pozícií uľavujú dýchacie problémy, v niektorých prípadoch vedia eliminovať či odstrániť problémy s astmou

Dostatočný pohyb v kobminácií s relaxačnými cvičeniami napomáha odbúrať nadmernú hyperaktivitu. Nesúťaživé prostredie zamerané na poukázanie ľudských hodnôt u človeka, akýmí sú napr. dobro, láskavé chovanie, hovorenie pravdy na hodinách ponúka možnosť deťom stať sa medzi sebou dobrými kamarátmi

U detí je joga vnímaná z fyzického hľ Dôvodov je viac. Lepšie postavenie tela, uvedomovanie si toho, načo mám ruky, nohy, ako hýbem očami, spájať vedomie s fyzickými aktivitami

Joga prináša deťom harmóniu, o ktorú sa celý život snažíme. Ide o vedome riadený pohyba zameranie pozornosti dovnútra. Jóga pracuje nielen s telom, ale aj s dychom a myslou zároveň. V nesúťaživom prostredí sa deti učia rešpektovať vlastnú jedinečnosť

Vhodné pre deti od 3 rokov, školákov, aj dorast

 

Skupina: Vek 3-6 rokov. 

Tento vek je ideálny pre samostatné cvičenie v skupine ostatných detí. Deti sú už schopné lepšie udržať pozornosť a uvedomovať si svoje telo a pocity. Jogové cvičenia im v tomto môžu veľmi pomôcť. Na hodinách sa venujeme nácviku správneho držania tela a hlbokému dýchaniu cez nos. Ak dieťa ešte potrebuje pri cvičení rodiča, radi si zacvičíme ajs ním :)  

 

Skupina:Vek 7-11 rokov. 

Deti mladšieho školského veku už zvládnu cvičiť aj dlhšie a náročnejšie jogové zostavy, ale cvičenie stále zostáva hlavne hrou. 

Dôležité

Veľa jej detí je hyperaktívnych. Sú to deti, ktoré sú neustále v pohybe a nedokážu sa zbaviť napätia. V takom prípade sú spomaľovanie a harmonizácia, ktoré joga zaručuje, na mieste

Ide o jogové dychové a relaxačné cvičenia

Jogové polohy sú pre deti veľmi prirodzené, vychádzajú z prírody, z pohybov zvierat, z každodenných vecí a činností.Joga je zároveň ideálna aj ako doplnok k iným dynamickým športom ako futbal, hokej, tenis, atletika, volejbal atď.

 

Pravidelné cvičenie deťom prináša:
 

Pevnejšie a zdravšie telo

Správne držanie tela

Lepšiu koordináciu a rovnováhu

Lepšie sústredenie a pevnú vôľu

Úctu k sebe a k ostatným

Lepšie vnímanie vlastného tela

Ľahšie zvládanie stresových situácií, umenie relaxovať

Rozvoj fantázie a predstavivosti

Základ pre celoživotnú pohodu a zdravie

Radosť, pozitívne naladenie a sebavedomie

Experimentovanie s vlastným telom

V nesúťaživom prostredí sa učíme byť sami sebou, tu a teraz



Level: začiatočník, mierne pokročilý

Veková skupina: teen 15-18r, dospelí 18+

Vhodné pre: muži aj ženy


Veľkosť skupiny: Min: 2 Max: 10


Dni lekcií:

Pondelok Utorok Streda Štvrtok Piatok Sobota Nedeľa
08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 08:00 - 17:00 -

Popis lekcie:

- 10 lekcií = 40€

- Power joga pre dospelých, vhodné aj pre začiatočníkov

 

Výhody Power jogy :

Cvičenie je zamerané na posilnenie celého tela, svaly sa naťahujú, zapájajú sa aj hlboké svaly, tukové bunky sa odbúravajú

Spojenie power jogy s jogou cez jednotlivé asány – cviky

Prirodzene sa formuje postava, spojené so strečingom, uvoľnením, meditáciou a koncentráciou na dýchanie

Strečing - úlohou strečingu je urýchlenie regeneračných pochodov vo svale (odplavenie nahromadených odpadov látkovej premeny), upokojenie CNS a srdcovo-cievnych systémov, kompenzovanie zaťaženia a pod. Strečing je metóda slúžiaca na zlepšenie pohyblivosti v jednotlivých kĺboch a k natiahnutiu najmä skrátených svalov

Výborný antistres, je určená pre každého – vhodné pre dospelých aj dorast

Stabilizačné pozície spevňujú držanie tela, zlepšenie rovnováhy a posilňujú svaly

Fyzická a psychická integrita, stúpa sebadôvera, koncentrácia a sústredenosť, súlad a prečistenie tela a mysle

1 vstup – 1hodina – s príjemnou relaxačnou hudbou

Odporúčaná intenzita cvičenia: minimálne 2x za týždeň, môže byť aj viac

 

V čom je Power joga výnimočná a oplatí sa ju vyskúšať?

Cvičenie s dostatočným priestorom na cvičenie a na podložke

Pod vedením trénera

S príjemnou hudbou

S hovoreným sprievodným slovom pri jednotlivých prevedeniach cvikov

Príjemné kľudné prostredie

Vhodné aj pre začiatočníkov

Podporuje detoxikáciu tela a „ prečistenie hlavy“

 

O čom by ste mali ako zákazníci vedieť?

-Spojením jogy a postupne power jogy sa precvičí celé telo, spevňuje sa držanie tela, zdravie a nastáva harmónia tela a duše

-Po cvičení nastáva pocit uvoľnenia

-Vhodné pri bolestiach chrbta, pri sedavom zamestnaní, pri stresovom zamestnaní

-je možné využiť spracovanie jedálnička na mieru na základe individuálnej konzultácie (s trénerkou)


Komentáre

ID: 000419